حضور نیپک در ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی کرمان

حضور نیپک در ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی کرمان 3456 2304 nipec nipec

حضور نیپک در ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته

ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی از ۳ تا ۶ تیرماه ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمان برگزار شد.

این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردهای مهندسی و بومی‌سازی دانش فنی در حوزه ساخت کارخانجات و فرآوری کانی‌های معدنی برگزار شد و به مدت سه‌ روز میزبان متخصصان واحدهای توسعه بازار و مهندسی شرکت‌های داخلی فعال در این حوزه و نمایندگان شرکت‌های بین‌المللی بود.

شرکت مهندسي، ساخت و فرآوري صنايع غيرآهني (نيپک) نیز با حضور در این نمایشگاه به ارائه و معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده توسط این شرکت پرداخت.

مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان نوسازی معادن ایران (ایمیدرو)، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیران اجرایی مجموعه‌های صنعتی و معدنی مانند مس سرچشمه و گل گهر به همراه فعالان و صاحبان معادن متوسط و کوچک از مهم‌ترین بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بودند.

گفتنی است غرفه شرکت نیپک در این نمایشگاه علاوه ‌بر میزبانی از مسئولان ارشد بخش صنایع معدنی، موردتوجه فعالان حاضر در بخش معادن متوسط و کوچک قرار گرفت.