هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و ششمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی

هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و ششمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی 600 400 nipec nipec

عنوان نمایشگاه : هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و ششمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی

زمان برگزاری : یکم لغایت پنجم تیر ماه 1399

ساعت کار نمایشگاه : از ساعت 17 تا ساعت 22

شهر : کرمان

برگزار کننده : شرکت رستاک پادویژن

محل برگزاری : محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمان

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و ششمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی از یکم لغایت پنجم تیرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق در کرمان برگزار شد.

استان کرمان به‌عنوان پهناورترین استان کشور و به دلیل غنی بودن معادن، به بهشت معادن ایران شهرت یافته است . کرمان به لحاظ حجم، تنوع ذخایر، میزان استخراج، ارزش‌افزوده و تاثیر در تولید ناخالص داخلی با فاصله زیادی نسبت به استان‌های دیگر رتبه نخست را دارد. ۶۵ میلیون تن ماده معدنی در این استان استخراج می‌شود و به لحاظ دارا بودن ذخایر معدنی، آمارها به حدود ۵ میلیارد تن می‌رسد .

اطلاعات مربوط به نمایشگاه :

این نمایشگاه تخصصی‌ترین نمایشگاه معدنی است که در حوزه فرآوری فلزات آهنی و غیرآهنی برگزار می‌شود و چنین نمایشگاهی در حوزه فرآوری در کشور و منطقه وجود ندارد.
فعالان معدنی باور دارند که نمایشگاه معدن و صنایع معدنی استان کرمان، فرصت مناسبی برای گردهمایی معدنی‌ها و صنایع وابسته به شمار می‌رود. تنوع معادن مختلف ازجمله مس در رفسنجان و شهربابک؛ زغال‌سنگ در زرند، کوهبنان و راور؛ سنگ‌آهن در سیرجان و زرند؛ کرومیت در اسفندقه، فاریاب و صوغان و همچنین ماده معدنی تیتانیوم در جنوب این استان، نشان از غنی بودن مواد معدنی این استان و استقبال فعالان این حوزه دارد.

اهداف برگزاری نمایشگاه :

این نمایشگاه با هدف تکمیل زنجیره تولید برای دستیابی به محصولات و خدمات با ارزش افزوده بالاتر، دستیابی به آخرین فن آوری های نوین و ارائه ماشین آلات و تجهیزات معدنی و راهسازی و جهش تولید در معدن خیز ترین استان معدنی کشور که طیف متنوع و متفاوتی از معادن مس، زغال‌سنگ، سنگ‌آهن، کرومیت و تیتانیوم وجود دارد برگزار می شود.

 تصاویری از مراسم افتتاحیه :

 

گروه کالایی:

اکتشاف، استخراج، بهره برداری، فرآوری مواد معدنی – مهندسین مشاور- پیمانکاران- آزمایشگاه ها، ماشین آلات و تجهیزات اکتشافی، تجهیزات آزمایشگاهی- زمین شناسی و اکتشاف معادن زیرزمینی، معادن روباز، آتشباری، محیط زیست- تجهیزات ترابری زیرزمینی، تجهیزات تولید نیرو، تأسیسات تهویه، تجهیزات ایمنی، تجهیزات فیلتراسیون و هواساز، روانکاران صنعتی و معدنی، تجهیزات و ماشین آلات خردایش مواد معدنی، تجهیزات خطوط انتقال و توزین و فرآوری، انجمن ها و تشکل ها، نشریات، سازمان ها و ارگان های دولتی، ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات سنگین، ماشین آلات حفاری، واردات و ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات ماشین آلات  و… .

حضور شرکت‌های بزرگ در این نمایشگاه:

افتخار داریم که نمایشگاه معدن استان کرمان امروز مطرح ترین نمایشگاه در کشور تلقی می شود که فعالیت این نمایشگاه  با حضور ۱۰۵ شرکت و فعالان صنعتی و معدنی کشور آغاز شده است.

مدیر برگزارکننده این نمایشگاه با اشاره به حضور شرکت‌های بزرگ و پرقدرت در این دوره از برگزاری نمایشگاه گفت: شرکت‌هایی از جمله شرکت ملی مس ایران، شرکت گل‌گهر، شرکت گهرزمین و مجموعه میدکو و شرکت مهندسی ، ساخت و فرآوری صنایع غیر آهنی(نیپک) از جمله بخش‌هایی هستند که در این دوره از نمایشگاه حضور جدی خواهند داشت.

شرکت کنندگان از شرکت نیپک :

سرکار خانم مهندس حق شناس مدیر محترم بازرگانی

جناب آقای مهندس اسفندیار رئیس محترم مناقصات

جناب آقای مهندس قبادی لنگرودی مدیر محترم دیسیپلین پایپینگ

جناب آقای مهندس سید حسینی کارشناس بازرگانی

سر کار خانم مهندس عربی هماهنگ کننده بازرگانی

جناب آقای مهندس ثابت پور

و همچنین تیم پشتیبانی

 

حضور برخی از بازدید کنندگان از غرفه نیپک:

حضور مهندس انارکی رئیس محترم هئیت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران

جناب آقای مهندس کهنوجی مدیر محترم عامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

جناب آقای مهندس نژاد محمودی از شرکت فرو آلیاژ رباط

و برخی از معدن داران استان کرمان

حضور جناب آقای مهندس محمدی انارکی رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران در غرفه نیپک

حضور جناب آقای بندرچی برگزار کننده نمایشگاه در غرفه نیپک و اهدا لوح تقدیر

حضور جناب آقای مهندس کهنوجی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در غرفه نیپک

حضور جناب آقای مهندس کهنوجی و  هیئت همراه در غرفه نیپک

حضور جناب آقای شادمانی از معدن داران مراجعه کننده به غرفه نیپک