حضور شرکت نیپک در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی فولاد کیش – بهمن 97

حضور شرکت نیپک در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی فولاد کیش – بهمن 97 1600 572 nipec nipec

حضور شرکت نیپک در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی فولاد کیش بهمن 97

 

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی فولاد در تاریخ سی ‏ام بهمن ماه الی یکم اسفند ماه در مرکز همایش های بین المللی کیش و با حضور شرکت های مهم صنعت فولاد و همچنین چندی  از شرکت های خارجی برگزار گردید.

نمایشگاه فوق الذکر توسط رئیس هیأت عامل ایمیدرو آقای دکتر خداداد غریب پور و با سخنرانی رئیس انجمن آهن و فولاد ایران پروفسور عباس نجفی زاده افتتاح گردید.

با توجه به سیاست گذاری جدید شرکت ملی صنایع مس ایران مبنی بر معرفی شرکت های تابعه و توانمندی موجود در این مجموعه ها، غرفه این شرکت میزبان شرکت نیپک، خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی و همچنین شرکت اکتشافات و مهندسی توسعه بود.

هدف نیپک از شرکت در نمایشگاه مزبور، ارایه تجربه و دانش ربع قرن مهندسی و پیمانکاری به صنعت فولاد بوده است که در شرایط فعلی می تواند نیازهای صنایع مس، فولاد، نفت و گاز را به صورت EPC پوشش دهد.

در طول نمایشگاه، علاوه بر جلسات متعددی که با مسئولین و مدیران حاضر در غرفه شرکت های برگزار کننده صورت گرفت،کانتر شرکت نیپک نیز مورد استقبال و بازدید مسئولین شرکت های حاضر در نمایشگاه از جمله رئیس هیأت عامل شرکت ایمیدرو قرار گرفت.

امسال برای نخستین بار در سمپوزیوم فولاد، انتخاب شرکت کنندگان، رئیس انجمن تولید کنندگان فولاد ایران دکتر بهرام سبحانی به عنوان مرد فولاد سال 97 ایران انتخاب شد.