طرح توسعه‌ای اسید سرچشمه مهمترین طرح توسعه ای شرکت مس

طرح توسعه‌ای اسید سرچشمه مهمترین طرح توسعه ای شرکت مس 810 1080 nipec nipec

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس : طرح توسعه‌ای احداث کارخانه اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه در حال حاضر مهمترین طرح توسعه ای شرکت مس است.

به گزارش مس پرس: مهندس «محمدرضا بنی‌اسدی‌راد»، مدیرعامل شرکت مس و مهندس «علی محمدی»، عضو هیأت‌مدیره شرکت مس از طرح احداث کارخانه اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه بازدید کردند.

مهندس «محمدرضا بنی‌اسدی راد» مدیرعامل شرکت مس به‌همراه مهندس «علی محمدی» عضو هیات‌مدیره شرکت مس و مهندس حسنی معاون منابع انسانی شرکت مس از طرح توسعه‌ای احداث کارخانه اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه بازدید کردند.

به گفته مدیرعامل شرکت مس این طرح در حال حاضر مهمترین طرح توسعه ای شرکت مس است که با ظرفیت تولید 600هزارتن اسید سولفوریک و با هدف پایداربخشی به تولید کاتد و افزایش الزامات زیست محیطی در منطقه در حال اجرا است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

پروژه احداث کارخانجات اسید سولفوریک مجتمع سرچشمه رفسنجان و مجتمع ذوب خاتون آباد شهربابک از مهم ترین طرح های زیست محیطی اجرا شده در مجموعه صنایع مس ایران میباشد که با توجه به تجربیات شرکت مهندسی نیپک مشاوره این دو طرح به آن واگذار شده است .

 

مطالب مرتبط:

کتاب کارخانه‌های اسید سولفوریک، طراحی و عملیات واحد